Ads banner 468x60

.

Mountain (foto Pardău Ciprian)



2 comentarii:

Oigen spunea...

Bună. Sunt administratorul blogului http://oigenz-world.blogspot Am ajuns pe blog la tine şi mi-a plăcut cum arată şi ce scrii. Aş fi încantat dacă ai accepta să ne adăugăm în Blogroll reciproc. Nu o fac doar de dragul artei, obişnuiesc să-mi citesc blogroll-ul pentru că în el se află blogări mai "grei" sau mai "uşori", dar care scriu frumos şi merită cu toţii citiţi. Dacă accepţi propunerea mea, anunţă-mă printr-un comentariu la mine pe blog sau printr-un mail la oigen11@gmail.com ! Dacă nu doreşti ignoră mesajul şi acceptă-mi te rog scuzele pentru deranj. Cu respect, Şotropa Eugen

Oigen spunea...

Te-am adăgat! Mersi frumos şi o seară bună

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker