Ads banner 468x60

.

S-a terminat şi clasa a VIII-a, nuuuuuu!!!!

A venit si a trecut si 16 iunie, s-a terminat oficial si scoala, am terminat oficial clasa a VIII-a si am trecut si de banchet. Pot spune cu cea mai mare seriozitate ca ultimii 4 ani de scoala au fost cei mai frumosi 4 ani din viata mea pana in prezent, am avut cei mai de treaba colegi, cei mai buni profesori, si cel mai daruit director, am avut cea mai "cuminte" (da, sigur!!!) clasa, cele mai frumoasa ore de geografie si istorie, cele mai plictisitoare ore de matematica, cele mai intense ore de sport, cele mai linistite ore de biologie (profesor - directorul) si cea mai unita clasa pe care si-ar putea-o imagina cineva vreodata.

Sincer sa va spun, cu cateva luni in urma asteptam cu nerabdare sfarsitul scolii, sa se termine odata si sa intru in vacanta, dar acum ca mi s-a indeplinit dorinta realizez ca nu este cel mai grozav moment pe care l-am trait. Defapt, daca s-ar putea, cred ca mi-ar placea ca ultimul an de scoala din generala sa se mai repete odata, cred ca la acelasi lucru se gandesc si colegii mei. Sincer, acestia chiar imi vor lipsi, cine va mai spune intr-una "Ma scuzati!!!" profesorilor, cine va mai vorbi fara oprire, cine va fi mai moale decat ... (nu dau nume, se stie el), cine va mai face aceleasi pozne si nazbatii care pentru noi erau la ordinea zilei, cu care dintre fete ma voi mai intelege la fel de bine asa cum s-a intamplat cu ea (se stie ea), cine va fi mai vesela decat Dana, mai enervanta (in rare cazuri) decat Alina, mai suparacioasa decat Alexandra, mai inocenta decat Nicoleta, mai hazlie decat Claudia, mai sensibila decat Mihaela sau mai vesela decat Dorina, cine va mai vorbi la fel de mult ca Florin B., cine va fi mai nazist decat Stefan, mai glumet decat Alin, mai padurar decat Adrian, mai copilaros decat Florin D., mai credincios decat Claudiu, mai bun la fotbal decat Toader, mai pasionat de video games decat Ciprian M., mai "static" decat Ionut sau mai vesel decat Andrei !!! Ma intreb cine va mai avea parte de o asemenea clasa, asa cum am avut eu norocul sa am!!

Bun, bun... veti spune ca vorbesc doar de colegi, dar nici profesorii nu vor fi uitati vreodata! Cum vom putea uita vreodata un profesor mai dur decat directorul (profesorul de biologie), mai de treaba decat Mihai Lupascu (profesorul de geografie si istorie), mai beneficiar de diminutive decat domnul Cosmin (profesor de matematica), diriginta mai buna decat Arvinte Ofelia (profesoara de fizica, chimie, muzica, desen etc.), profesoara mai simpatica decat Jbanca Daniela (de engleza), profesori de religie mai rabdatori decat Danila Iulian si Danila Claudiu, sau profesoara mai glumeata decat Rusu Angela (de limba romana si latina). Nu am cum sa nu ii mentionez si pe fostii nostri profesori din clasele inferioare clasei a VIII-a, cum ar fi Cristina Lupascu (istorie), Hutuleac Ovidiu (matematica), Nisioi Silvica (matematica, probabil profesoara care ne-a indragit cel mai mult), doamna Violeta (muzica) sau Ticuleanu Alina (sport).

Cum vom putea uita vreodata de acel catalog prafuit si invechit, care a fost martor la toate orele sustinute de clasa noastra, care ne-a pastrat multitudinea de note de 9 si 10 (nu pot spune ca in clasa nu au existat note mici, dar nu merita sa vorbim despre ele). Cate absente au fost iscalite in el (toate motivate), cate medii mari, si cate nume ale unor elevi silitori. Putem spune ca in acel catalog s-a scrie istorie, cel mai probabil clasa noastra a fost, este si va fi una dintre putinele clase care vor ramane in mintea tuturor profesorilor.

Imi pare rau ca s-a terminat asa de repede, probabil cu totii am mai fi avut multe lucruri de facut, multe cuvinte de spus, multe glume de impartit cu colegii, multe zambete de oferit, multe banci de insemnat cu fel si fel de fraze si desene, formule si raspunsuri. Eu unul, mi-as dori sa mai stau o ora in acea batrana banca, care a fost martora la toate, dar absolut toate momentele pentrecute in clasa, fie ele bune sau rele!

Acum, pe sfarsit, as dori sa ii rog pe toti cei care au citit acest articol, fie ei fostii mei colegi, fostii profesori sau acei oameni care imi urmaresc blogul, sa scrie un comentariu despre ultimul an de generala!!! Va multumesc, cel mai probabil voi reveni asupra acestor randuri pentru completarea lor, dar pana atunci va mai trece ceva timp, deoarece programul mi-e pe muchie de cutit !!!

6 comentarii:

Anonim spunea...

doar clisee, nimic important. urmeaza licul , facultatea , casatorie , familie , pensie , moarte. o viata buna !

Anonim spunea...

Bravo Ciprian, foarte frumos spus ai mare dreptate.

Alina spunea...

La mai mare! Sa ai parte de ani frumosi in continuare.

daniela spunea...

imi pare rau k ne despartim:((

cea mai tare clasa:X si unita:X

pare rau....:(

dor de voi...colegi...profesori....

in special de ,,chirilus,, ;)) :*

Anonim spunea...

foarte tare mah "cartof" dak mai stii faza

Anonim spunea...

sunt eu cumva dura?????????????? dar ma rog asta e parerea ta foarte fain chir m-a emotionat bravo chiar o sa-mi fie dor de toate astea poate chiar si de tine...... glum o sa-mi fie dor de toata lumea:(:(:(:(:(:(

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker