Ads banner 468x60

.

De ce am nevoie de o tabletă Allview AllDro 2

După cum ne-a obişnuit, Blogatu revine cu un nou concurs bombă, în colaborare cu cei de la Allview, premiul cel mare fiind o tabletă Allview Alldro 2 cu un ecran de 8 inch ce oferă o experienţă multimedia îmbunătăţită faţă de celelalte tablete de pe piaţa autohtonă.

Bun, ăsta e premiul, o super tabletă cu un super ecran pe care poţi derula diferite activităţi despre care vom vorbi ceva mai târziu. Sincer să vă spun, după ce am urmărit un review al tabletei pe youtube, şi m-am documentat puţin despre Alldro 2 pe siteul lor oficial, mi-a plăcut aşa de mult încât mi-am dorit-o doar pentru mine. Doar că extazul mi-a fost întrerupt de acelaşi craiovean, Blogatu, cu următoarea întrebare: "De ce ai nevoie de această tabletă??" Întrebarea asta mi-a cam tăiat pentru câteva secunde respiraţia, dar ca un tânăr blogger ce sunt am reuşit să ies din nou dintr-o situaţie dificilă şi am găsit rapid răspunsul salvator, defapt răspunsurile:

- în primul rând îmi doresc această tabletă deoarece îmi oferă un nou mod de a scrie pe blogul personal din orice loc m-aş afla în România sau în afara graniţelor ţării; deasemenea pot stoca o multitudine de fotografii cu mine şi cu prietenii mei cu ajutorul memoriei interne a tabletei (care, atenţie, poate fi mărită cu până la 32 GB cu ajutorul cardurilor de memorie MicroSD) sau pot uploada clipuri amuzante din călătoriile şi drumeţiile prin ţară (având doar 570 de grame şi o grosime nesemnificativă, va putea fi strecurată cu uşurinţă în rucsac) direct pe youtube. Un alt mare avantaj pe care mi-l poate oferi această tabletă este că voi putea naviga pe internet într-un mod cu totul deosebit faţă de ceea ce îmi poate oferi un laptop sau banalul computer de acasă, putând chiar şi să îmi actualizez conturile de pe reţele de socializare, în special cele de pe gigantul Facebook sau simpaticul Twitter, exact ca şi Blogatu;

- în al doilea rând îmi doresc această minune tehnologică (care, atenţie, rulează cel mai răspândit sistem de operare din lume în momentul de faţă, Android 2.2 ce suportă Flash) fiindcă atunci când călătoresc cu trenul, metroul sau troleul pot viziona o largă gamă de filme şi reclame direct în browserul de internet, aşa că voi evita de acum încolo monotona plictiseală din mijloacele de transport. Dacă călătoria cu unul dintre mijloacele de transport în comun este prea scurtă pentru a viziona un film bun pe tabletă, puteţi încerca unul dintre sutele de jocuri interactive sau aplicaţiile de internet româneşti (care sunt şi gratuite) ce vă vor pune "la treabă" în adevăratul sens al cuvintelor;
 - un alt motiv pentru care mi-aş dori această tabletă ar fi că aş putea citi foarte simplu şi rapid fluxul de ştiri din presa online romanescă şi internaţională, că doar trebuie să fiu bine informat, nu de alta, dar administrez Pastila cu informaţie;


- un alt mare avantaj pe care mi l-ar putea oferi această minunată tabletă ar fi că aş putea ţine legătura cu prietenii apropiaţi sau cu familia cu ajutorul microfonului încorporat şi al aplicaţiei dedicate NimBuzz, astfel voi putea vorbi online cu prietenii care se află chiar şi peste hotare, concluzia: nu contează unde te afli, vei putea ţine legătura cu prietenii de oriunde te-ai afla;
 - de obicei când eşti plecat într-o drumeţie cu cortul, seara, bineînţeles că îţi doreşti şi puţină relaxare înainte de culcare, dar din păcate nu ai mai avut loc în rucsac să iei şi o carte de citit, dar cu ajutorul acestei tablete mă voi putea relaxa citind orice carte îmi doresc;


- însă cel mai mult şi mai mult îmi doresc AllDro 2 deoarece pe 15 septembrie voi începe primul meu an la liceu, deci ca un student serios, educat şi responsabil ce mă consider voi avea nevoie de o tabletă Allview (şi asta deoarece voi putea înlocui laptop-ul pe care ar trebui să îl achiziţionez, deci aş putea face economie, iar cu cele aproximativ 20 milioane pe care le-aş fi dat pe laptop aş putea să îmi cumpăr aparatul foto la care de mult visez);
 - alte dotări pentru care merită să îmi doresc acest gadget: camera foto frontală, conectivitate Wi-Fi, procesor Samsung ARM Cortex A8, slot pentru card MicroSD şi conexiune HDMI. Deasemenea voi putea asculta muzica preferată în timp ce îmi verific mail-urile.
 
 Deoarece articolul este scris pentru un concurs, nu voi fi egoist şi voi ura celorlalţi participanţi mult succes. Până data viitoare, rămâneţi cu bine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker