Ads banner 468x60

.

Am demonstrat că știm fotbal de Europa League

Toți cei care au văzut cel puțin un singur meci de fotbal în toată viața lor, știu probabil că aseară s-a jucat etapa a IV-a din cadrul competiției Europa League. Am văzut primele două meciuri în totalitate, iar din al treilea doar prima repriză. Am rămas plăcut surprins de fotbalul pe care l-am văzut, de determinarea Vasluiului, de ocaziile Rapidului și de atmosfera de pe Național Arena. Per total, aseară am reușit să adunăm 6 puncte din 9 posibile; poate că le-am fi cules pe toate dacă Alexa (FC Rapid) nu dădea dovadă de dezinteres total față de fanii giuleșteni, față de echipa sa de pe teren, față de Răzvan Lucescu și nu în cele din urmă, față de conducerea clubului; și-a lăsat echipa în 10 oameni încă de la jumătatea primei reprize. Alexa = rușine!!

Legia Varșovia - FC Rapid București, 3-1
Cronica meciului poate fi citită aici.

FC Vaslui - Sporting Lisabona, 1-0
Cronica meciului poate fi citită aici.

FC Steaua București - Maccabi Haifa, 4-2
Cronica meciului poate fi citită aici.

După aceste meciuri:
* Rapid ocupă locul 3 în grupa sa cu un total de 3 puncte;
* Vaslui ocupă tot locul 3 în grupa sa, dar cu un total de 5 puncte;
* Steaua ocupă și ea locul 3 în grupa sa, cu un total de 5 puncte după 4 meciuri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker