Ads banner 468x60

.

Concurs foto cu premii (1) - Castigatorii

-In sfarsit,dupa indelungi asteptari si deliberari am reusit sa terminam prima editie a concursului foto cu premii.Desii am stat 2 zile pentru a vota , deoparece toate sunt foarte bune si fiind primul meu concurs in care particip ca juriu mi-a luat timp si organizarea plus implementarea metodei de calcul a voturilor mele si a lui Ciprian.
Votarea a decurs in felul urmator :
   - Ciprian si eu am desemnat 7 fotografii fiecare al unui Fotograf diferit (adica 1singura fotografie de participant a fost desemnata chiar daca au fost 2 inscrise in cele mai multe cazuri).
 S-a intamplat chiar ca eu sa votez o fotografie iar Ciprian sa voteze a 2-a fotografie a aceluiasi participant.
   - Am pus fiecarui loc cate un numar de puncte intre 1-7 puncte : de exemplu fotografia de pe locul unu avea 7 puncte,locul 2 avea 6 puncte si tot asa pana la locul 7 care avea 1 punct.
   - Faza finala a constat in adunarea punctelor din selectiile lui Ciprian cu cele desemnate de mine iar fotografia care a avut cele mai multe puncte a fost desemnata pentru locul unu iar pentru ca geniile gandesc lafel la unele fotografii s-a nimerit sa dam acelas punctaj asa ca desii nu era in plan s-a intamplat sa avem egalitate pentru locurile 2 si 5 asa ca am desemnat mai multi castigatori decat anticipasem.
Felicitarii Tuturor concurentilor pentru fotografiile extraordinare pe care le-au inscris dar si pentru simpla participare.Iar pentru ca imi pare rau ca nu am putut desemna pe toti castigatori desii toti meritati voi publica site-urile/blogurile (sau orice altceva vrei) fiecarui participant in articolul de deschidere al urmatorului concurs asa ca astept sa imi trimiteti linkurile pe care vreti sa le public.
Tin sa mentionez am ca in plan ca , si concursul urmator sa aiba premii dar daca voi reusii ceea ce   mi-am propus cel putin unul dintre premii va fii in bani asa ca va astept in numar cat mai mare :)



Pentru ca a fost un concurs foto m-am gandit sa desemnez castigatorii tot intr-o fotografie.Dar totusi ca sa nu existe nici o nemultumire uitati aici castigatorii:

Locul 1 - Victor Stefan


Locul 2 - Udrea Danut 
Locul 2 - Jdreu Gaby

Locul 3 - Calota Cristian
Locul 4 - Sava Alexandru

Locul 5 - Mihai Valcea
Locul 5 - Chiperi Geanina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker