Ads banner 468x60

.

Leapsa (2) - Telefon de Blogger

Am luat o leapsa de la Monica de pe CLM"S Blog in care trebie sa raspund urmatoarelor intrebari intrebri despre telefoanele mele.

 1.Ai telefon ? 
- Da am 2 telefoane :D
2.Ce model ?
-Am pus mai jos :
                                      Nokia 8600 Luna

                                      Motorola Rokr E8
3.De cand folosesti telefonu mobil? 
- De pe la 13 ani daca imi aduc eu bine aminte.
4.Care a fost primul tau telefon mobil ? 
- Un Alcatel micut dar foarte dragut care avea pe fundal o imagine color si pe atuci era ceva:D.
5.Ai renunta la telefonu pe care il ai in posesie acum ?
- Asta incerc sa fac de ceva timp , pentru un Upgrade la IOS ;))

-Dau leapsa mai departe oricui doreste , lasati un comentariu cu linkul daca o luati :D
Bafta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker