Ads banner 468x60

.

"Vorba dulce mult aduce"

   - Am facut ochi si nu oua ochi ci m-am trezit cu gandul la o zicala ,, Vorba dulce, mult aduce” .
Ce intelegeti voi prin ea? Eu o consider o mare aberatie. Acum depinde in ce situatie te afli orator ori ascultator. Ascultator : In calitate de ascultator auzi numai laude am facut , am dres , am luat branza de burduf ca sunt satul de telemea , am studiat la Sorbona nu la Spiru Haret.
   Si mai auzi si laude de sine gen:
 Varianta 1 Sefule eu sunt As in ceea ce fac… sunt bun , smecher stiu cum sa fac din rahat bici sa mai si bubuie .
 Varianta 2 Eu pot sa te ajut am relatii, cunostinte te fac din gunoier un ditamai directorul peste toti directori (pupincurisme de sus pana jos) dar concret e zero barat = in calitate de ascultator o sa il consideri un laudaros cu toate ca nu te incalzeste cu nimic tot frig o sa iti fie si cum sa nu iti fie frig daca frig caloriferele.
  - Orator : Nu scoate aceste pasarele pe gura DE EXEMPLU :
Nu incerca sa te dai mare cu ceea ce nu esti.
 +Varianta 1.  Vai de capul tau , tu nu sti cine sunt si cu cine lucrez , eu sunt mana dreapta a directorului de achizitii iti cumpara toate pixurile pe care le ai ,daca sunt 100 de mii le ia pe toate si iti plateste dublu pe bucata. O sa manace orez cu pixurile nu cu betisoare chiezesti, in loc de scobitori tot pixuri o sa foloseasca si de Craciun o sa dea pixuri cadou. Si ca sa fie sigur ca te-a vrajit de tot mai adauga o gogoasa: o sa iti dea banii inainte sa fie sigur ca le prinde pe toate nu cumva sa le dai in alta parte.
 Varianta 2 Am bani frate lucrez undeva bine , am 30 de milioane ma duc concedii fac dreg (taci din gura ca nu ai bani de un pachet de guma ORBIT nu vezi ca miroase de la atatea mincini) si uite asa iti indepartezi apropiatii. In calitate de orator nu vorbi prosti ca nu sti cine te asculta si nu sti ce parere isi face respectivul despre tine si e posibil din nou sa pierzi si sa ramai singur dar tu sti in sinea ta ca esti smecher. In concluzie orice ai fi orator ori ascultator nu promite si respectati angajamentele .
 VORBA DULCE GHINION ADUCE.
                                                                           

                                                                                Articol scris de: Cristian Calota

Articol Castigat la "Concursul foto cu premii" drept rasplata pentru fotografii de pe  primele trei locuri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker