Ads banner 468x60

.

Idei de fotografii

Ati avut vreodata chef sa faceti fotografii dar in acel moment inspiratia v-a cam lasat balta?
Ei bine mie mi s-a intamplat si nu este deloc placut , de accea m-am gandit sa va dau o idee de fotografie.
Aveti nevoie de :

1 : Un betisor sau o sarma mai groasa
2 : Un trepied
3 : Un aparat foto care sa poata fii pus pe timer(sa faca poza dupa 10 secunde)
4 : Un morcov o banana sau orice alt obiect vreti sa pozati incercati mai multe obiecte si din toate veti avea rezultatul dorit macar cu unul.
5 : Adobe Photoshop ( eu folosesc CS5 )

Poza dupa ce a fost editata (nu am stat sa umblu la detalii deoarece a fost doar un experiment)

  O puteti edita cu ajutorul CLONE STAMP (apasati tasta "S" pentru a o selecta) mie mi-a luat maxim 5 minute.Este o modalitate si mai simpla dar pentru asta voi face un tutorial in zilele ce urmeaza.Inpreuna cu cateva trucuri pentru a va face sa aratati mai bine in poze inainte de a le posta pe Facebook ;))
Poza inainte de a fii editata :




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker