Ads banner 468x60

.

Teapa Okazii.ro

Dupa cum spuneam si aici un individ a incercat sa imi dea teapa pe acest site.Si acum a reusit sa dea unui cetatean de acolo de la cativa km de el si din fericire aceasta persoana a lasat si un calificativ vedeti postarea am scris acolo despre ce este vorba ;)

Daca nu puteti intelege ce scrie in poza am copiat eu aici:
Vanzatorul nu a putut fi contactat.ESTE O MARE TAPA .NU VREA SA IMI ARATE TEL SI LOCUIESC LA 15 KM DE VANZATOR. NR LUI SCRIS PE OKAZII NU ESTE BUN .NU CUMPARAI


Sau intrati aici.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si ala cretin.unde ai vazut iphone 4 original la 900 lei.asta e teapa din start

Unknown spunea...

sa fii vazut cu cat dadea Iphone 4s :))

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker