Ads banner 468x60

.

Taxele din romania :(

Eu nu detin masina, din pacate deocamdata nu am ce face cu una deoarece nu am carnet dar spun asta pentru ca am mai fost in "excursii" cu prietenii cu 1,2 sau chiar 3 masini si de fiecare data soferii trebuiau sa aiba rovigneta.Dupa lungi explicatii m-am prins si eu ce-i aia, dar mi-am dat seama din discutie ca soferii trebuie sa plateasca o gramada de taxe pentru masina si m-am cam speriat cand am auzit gandinduma cu groaza la perioada in care imi voi lua una.Dar zilele trecute am dat peste un site despre rovinieta  si nu numai, siteul este menit sa ajute soferii in privinta multelor taxe care le sunt adresate, asa ca daca esti sofer/soferita vezi si tu despre ce este vorba, si poate te va ajuta :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker