Ads banner 468x60

.

Eroare hilara in NFS World

   -Dupa cum stiti seria NFS este produsa de Ea Games care are o reputatie cel putin foarte buna in industria in care activeaza dar aseara in timp ce ma jucam in NFS World au anuntat ca vor inchide serverele pentru intretinere.Pana aici totul normal ca asta e se mai intampla sa se strice ceva sau sa ai erori asa ca trebuie puse offline si reparate respectivele probleme.Dar azi dimineata cand am intrat in joc am zis sa incerc si vechea dar loiala mea Scirocco si surpriza NU avea roti =)), serios rotile pur si simplu nu erau acolo asa ca m-am gandit ca trebuie sa fie vreun bug si nu am bagat in seama.Dar cand am iesit cu ea la plimbare prin oras am ramas blocat ca masina mergea pur si simplu fara roti :)).







Daca nu ma credeti uitati aici cateva dovezi :

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker