Ads banner 468x60

.

Leapșă a la Chinezu


Provocarea primită din partea Chinezului sună cam așa:
- deschide cartea pe care o citești la pagina 34
- transcrie pe blog/comentariu primele două fraze din cel de-al doilea pasaj (dacă e pagină de aia de începul de capitol, cu 3 cuvinte acolo doar, scrie al doilea pasaj de la pagina următoare)
- opțional: spune A®n fix 22 de cuvinte de ce îți place să citești
- dă mai departe
 
No, bun! Nu mai am chef să încep din nou eterne poezii înainte de a trece la treabă, așa că îi dau drumul mai pe direct.
 
Cartea pe care o citesc acum se numește :Îngerul de la fereastra dinspre apus". Luăm ușor cartea, deschidem la pagina 34, căutăm al doilea pasaj și transcriem primele două fraze, care sună cam așa: "Până atunci, nu-mi închipuisem că doar câteva clipe petrecute în temniță pot prilejui atare simțăminte de părăsire și pustiu într-o inimă de om...Ce n-auzisem în viață până în ceasul acela: vuietul sângelui în ureche, m-a cuprins acum ca vuietul unei mări a singurătății...".
 
Bun, am scris pasajul. Acum Chinezu mă întreabă de ce îmi place să citesc. Răspunsul ar fi următorul: Îmi place să citesc deoarece mă liniștește și mă ajută să îmi pun gândurile în ordine.
 
Tuturor celor cărora vi se pare că această leapșă e interesantă și poate prinde rădăcini și pe blogul vostru, sunt invitați să o preia. Chinezule, toate bune!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker