Ads banner 468x60

.

Extensii utile în Google Chrome


Deși, de ceva vreme, Google Chrome a devenit browserul meu principal, nu am reușit sau mai bine spus nu m-am gândit să scriu despre acesta și despre extensiile sale, unele dintre ele fiind chiar foarte utile bloggerilor de la noi și nu numai. Magazinul Chrome, încă de când a văzut lumina albastră a Windows-ului, a reușit să concentreze într-un singur loc mai mult de 7.000 de extensii; majoritatea dintre ele sunt constituite de nspe mii de feluri de joculețe și gameuri pentru acoperirea plictiselii, însă dacă ai puțină răbdare, vei descoperi și comorile pe care ți le oferă acest shop online. Majoritatea extensiilor prezentate mai jos le utilizez și eu, tocmai de asta le și recomand, iar restul mi le-a destăinuit bunul meu văr, Silviu Scheuliac. Deci, să îi dăm drumul:

1. One Number - permite monitorizarea conturilor de Gmail, Google Reader, Google Voice și Google Wave. Este o extensie perfectă pentru toți cei ce comunică foarte mult prin mail. Cu ajutorul acesteia, vei reuși să economisești timp important, pe care îl poți investi în scrierea unui post pe blog.
2. Split Screen - o extensie utilă atunci când trebuie să fii cu atenția împărțită pe mai multe siteuri deodată. De ce să deschizi două siteuri în taburi tiferite, când poți să le deschizi pe amândouă în același tab, vizualizându-le în același timp??
3. SEO Status Pagerank/Alexa Toolbar - îți oferă informații SEO despre siteurile care te interesează. Printre informațiile oferite, putem găsi PageRank și AlexaRank.
4. Tab Menu - o extensie extrem de utilă, în special celor care au obișnuința de a deschide două Google Chrome cu câte 20 de taburi în fiecare (adică EU). Cu ajutorul acesteia poți administra foarte simplu toate paginile deschise, fără a mai fi nevoie să pierzi timpul căutându-le.
5. AngryBirds - un joc anti-plictiseală. Foarte folositor bloggerilor stresați, cărora le-a scăzut traficul îngrozitor de mult.
6. Typing Test-KeyHero - o extensie utilă, din nou, bloggerilor. Cu ajutorul acesteia îți poți exersa scrisul la tastatură fără să privești la aceasta. La finalul unui exercițiu de scriere, extensia îți oferă statistici privind prestanța, greșelile și viteza cu care scrii.

Acestea sunt doar o parte din extensiile pe care le folosesc fregvent, ajutându-mă să economisesc timp prețios. Dacă și voi utilizați alte extensii folositoare, există rubrica pentru comentarii. Toate bune!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker