Ads banner 468x60

.

Need For Speed World - Erori de toata jena

   -erori in NFS World.
Nu este un subiect nou ,jocul este de o calitate atat de proasta pe cat este si suportul din partea celor care se ocupa de el.Prima data cand am avut erori rotile masinii mele lipseau daca va vine sa credeti chiar daca mergeam cu ea scoatem fum din cauciucuri cica dar nu se vedea decat discul de frana.
Asa sa trecem peste asta dar cursorul nu a functionat cum trebuie cateva saptamaniasta fiind o problema foarte grava deoarece fara el nu poti sa joci decat maxim o cursa dupa care te blochezi in fereastra de la sfarsitul cursei si trebuie sa Alt+F4 ca sa iesi :( dar nici dupa ce am postat pe forum nu le-a pasat.
Acum mai nou de vreo 3 zile dupa ce termin cursa desii nimeresc cartonase cu 10.000$ sau chiar mai mult degeaba pe cartonas arata suma dar in banii pe care ii am in joc nu se schimba nimic.
Ca sa dovedesc asta si ca sa intelegeti la ce ma refer am pus cateva Screenshot-uri cu inainte sa castig si dupa.
Dar de aseara si pana acum tot nu ii pasa nimanui.Ca si concluzie mai bine va jucati 8Bools decat sa va tocati nervii aiurea cu porcaria asta de joc ;)














Si aici cateva cu masina fara roti =))







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker