Ads banner 468x60

.

HTC Radar, al doilea HTC cu Windows Phone Mango - review

HTC Radar este al doilea telefon inteligent cu sistem de operare Windows Phone Mango după HTC Titan. Diferenţa dintre cele două telefoane este vizibilă de pe Luna (mai ceva decât se vede Zidul Chinezesc) deci nu veţi avea nevoie de o lupă lipită de retină pentru a le analiza. Telefonul a fost înzestrat cu un design drăguţ, cu o carcasă de aluminiu (dacă ar fi fost după mine aş fi dotat acest telefon cu o carcasă de oţel, dar mă rog, e alegerea lor, că de, dacă se strică mai repede va cumpăra altul) şi cu o "super" memorie internă de doar 8 GB. Taiwanezii i-au adăugat şi o cameră foto de 5 MP ce poate şi filma în format HD de 720p: ăăăă??? Doar 5mp? Cum dreaqu? Nu puteau să pună şi eu una de cel puţin 8mp că doar muşcă pe careva, aşa cum au făcut alte firme de telefoane cu renume? Noroc că filmează HD în 720p, că altfel...

Deasemenea, i-au pus un ecran de 3,8 inch şi un procesor de 1 GHz, că altfel ar fi ieşit un fel de Nokia 5190 (poze pe google), dar ceva mai inteligent. Mă gândesc că, dacă are un procesor destul de bunicel ar trebui să face treabă Radar-ul, să sperăm că ecranul touch screen nu va merge în reluare. Dotările de conectivitate sunt, după mine, cele mai ok: DLNA, Wi-Fi şi Bluetooth 2.1, simple şi uşor de folosit (sper).

Deocamdată telefonul nu a beneficiat de lansarea oficială, aşa că trebuie să mai aşteptăm până în octombrie 2011 (bineînţeles, data este valabilă pentru americani), telefonul, sper eu, să fie lansat şi la noi undeva la începutul lui 2012.

Nota pe care o dau eu telefonului este 8 din simplul motiv pentru că este dotat cu o cameră de doar 5mp. Mai jos v-am pregătit şi un mic review în limba engleză pentru a vă putea forma o idee despre noul HTC.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker