Ads banner 468x60

.

Amintiri din copilărie, vol. IV

...da, aveți dreptate, și eu l-am cumpărat de la chioșcurile de ziare; pentru ăia care nu știu, este al patrulea volum din seria Amintiri din copilărie a lui Pavel Stratan. A costat doar 12 lei, l-am așteptat de vreo 2 luni, încă de când aflasem că va apărea; însă să îmi fie rușine: ieri de dimineață, la prima oră (în cazul meu, ora 11), eram cu albumul în mână, dar nu am găsit suficient timp liber pentru a-l asculta liniștit, așa că am tot amânat, până în seara asta!!

 Am reușit să ascult toate piesele; sincer, compilatia chiar este reușită....maxim am spus!! Cea mai bună piesă, pe care, fără să vreau, am ascultat-o de nspe mii de ori minus unu, este Tipic moldovenesc; o recomand. Per total, albumul este chiar reușit, însă nu mi-a depășit așteptările.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker