Ads banner 468x60

.

Câteva statistici: www.articole-sponsorizate.ro

Spuneam aici și aici că scrierea de articole sponsorizate este cea mai ok metodă de a obține venituri de pe urma unui blog; adăugam eu și mă dădeam peste cap spunând că siteul www.articole-sponsorizate.ro, este cea mai ok platformă de genul de pe la noi (Hora nu funcționează, iar Blogmoney se mișcă foarte greu); aveam dreptate. Când am aflat de acest site, nu știu dacă v-am spus, dar eu am fost primul utilizator care a scris primul advertorial prin intermediul lor; așa că, după mai bine de 5 luni de când și-au început activitatea, timp în care, pe cele 3 bloguri ale mele, am scris în jur de 20 de advertoriale, am devenit puțin curios și am cerut câteva date statisticile ale platformei. Administratorii acesteia au fost drăguți și mi le-au oferit în mai puțin de 24 de ore. Haideți să nu mai lăsăm mămăliga să se răcească și să vizualizăm aceste date.

Campanii:
- au fost derulate 14 campanii până în momentul de față
- 186 de advertoriale au fost scrise

Bloguri și bloggeri:
- 190 bloggeri aprobați în rețea
- 228 bloguri validate
- 144 bloggeri au fost activi în această lună

Din cele 228 de bloguri avem 28% administratori de sex feminin, iar 72% administratori de sex masculin.
- cele mai importante ponderi ale rețelei pe județe: Iași - 23,1%, București - 15,8% și Suceava - 10,8%

Statistici www.articole-sponsorizate.ro:
- în perioada 11 noiembrie-11 decembrie, platforma a fost accesată de 285 vizitatori unici; dintre aceștia, 77,8% sunt vizitatori fideli.

Browser & OS:

Statisticile blogului articole-sponsorizate.ro:


Anunțăm cu bucurie faptul că începând de săptămâna următoare, orice campanie nouă va avea prețul minim de 3,5 ron/advertorial. Atenție: toate datele oferite mai sus au caracter pur informativ, fiind destinate publicului interesat de această platformă. Informațiile și print-screen-urile nu se pot folosi, prelua sau vinde fără acordul în scris al administratorului platformei, Ștefan Eugen.

1 comentarii:

Grig spunea...

Statisticile sunt jenante. Dar multă baftă pe viitor!

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker