Ads banner 468x60

.

Cum să faci bani online în timpul crizei

Da, aveți dreptate, acest articol este scris express pentru bloggeri. Într-o țară în care criza domină până și în blogosferă, make money începe să devină o artă pentru care unii ar trebui medaliați cu aur în cel mai serios mod posibil. Știm foarte bine, că doar nu trăim doar în online, că este chiar greu să produci pistari în ultima vreme, iar asta ne afectează în toate domeniile fregventate.

Se știe că există nspe mii de moduri de a face bani pe internet; însă oare din toate poți obține o sumă modică pe un anumit interval de timp, cu ajutorul căreia să poți acoperi măcar o parte din cheltuielile lunare? Cu siguranță nu; Atunci ce e de făcut? Este simplu, chiar foarte simplu; haideți să vă povestesc puțin. La începuturile mele internaute mă tot gândeam cum să fac să produc bani online...am încercat metode diverse, de la lucru la domiciliu (online), până la siteurile de pay per click și până la vânzarea online.

Din toate am câștigat experiență, dar suma de bani obținută din toate acele metode nu a trecut de 5 dolari, ceea ce mă nemulțumea, așa că am lăsat-o baltă cu veniturile online; dar nu pentru mult timp. După vreo două luni de stagnare, am început să descopăr blogosfera românească; în fiecare seară răsfoiam ultimele posturi scrise de zoso, arhi, cabral și groparu (nu că acum nu aș face la fel); apoi am început să îl trec în revistă și pe chinezu, alex mazilu, sîrb, hoinaru etc. Începusem să mă obișnuiesc că în fiecare dimineață să deschid toate aceste bloguri în timp ce îmi savuram apa minerală, sau seara înainte de somnul de care acum rar mai am parte.

Nu a durat mult până să citesc câteva articole despre cum se pot face bani online din scrierea pe blog; așa că mi-am zis de ce nu....în următoarea zi îmi creasem primul blog (acum adânc îngropat în memoria lui Google); scriam rar, undeva la două posturi pe săptămână. Nu era mult dar pentru mine însemna ceva. După un an l-am șters deoarece nu eram mulțumit de numărul de vizitatori. Apoi am creat pastila (subsemnatu`); începusem să scriu mai des, pentru ca acum să ajung să scriu chiar și 4-5 articole pe zi. Oricum vorbeam despre cum să faci bani online; asta cu blogurile e altă mâncare de pește.

După doar două luni de activitate pe noul blog, am aflat despre advertoriale și despre cum unii câștiga mult mai mult decât un salariu minim pe economie; tot atunci am scris și eu primul articol sponsorizat; țin minte că primisem în cont în jur de 3 lei pentru 200 de cuvinte și 2 linkuri do-follow. Eram entuziasmat!! Așa că hotărâsem să încerc mai....mai...piața asta a articolelor plătite. Așa am ajuns să scriu al doilea, al treilea și chiar al patrulea articol din care să scot bani. În prezent, reușesc să scriu până la 8 advertoriale pe 3 bloguri. Suma de bani câștigată lunar se ridică undeva la 1 milion jumătate-2milioane de lei. Nu este mult, dar reușesc să îmi plătesc anumite cheltuieli cu ce câștig din blogging.

Serviciile pe care le folosesc pentru a-mi găsi clienți nu sunt multe, dar vi le voi împărtăși și vouă:
- www.articole-sponsorizate.ro (principal)
- www.blogmoney.ro (se mișcă mai greu)

Chiar vă recomand și vouă aceste două siteuri, în special primul deoarece se mișcă relativ repede; în plus nu există rețineri când vine vorba de plată. Eu pentru seara aceasta am programate 4 articole sponsorizate pe care trebuie să le trimit mâine dimineață spre aprobare. DECI, SE POATE !!!!

3 comentarii:

nicu spunea...

hmm foarte util articool...paba acum castigam bani inline jucand pariuri sportive live. sfaturile tale insa par destul de interesante. mersi for sharing)

Mistocareala spunea...

Le ai cu articole-sponsorizate ?:) .. astept raspuns

nicu spunea...

articole-sponsorizate? incerc s afac bani pe net jucand...insa nu de fiecare data imi reuseste...

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker