Ads banner 468x60

.

Eu și ideile mele...

Articol cu caracter publicitar; voi fi scurt și concis. Îmi fac emisiune online (pamflet), ceva în genul emisiunii 3lăr, doar că va fi despre ultimele știri mondene; și ca să nu spuneți că am idei de cacao, vă dau și un prim subiect ce va fi abordat în cadrul emisiunii: Biserica Ortodoxă Romană a încheiat un parteneriat cu Durex România; da, știu cum sună, dar va fi super.

 În legătură cu titlul emisiunii, aceasta se va numi MVP (Mediocrii Vlad și Pardău), și va dura în jur de 20-30 minute de episod. Încă nu am stabilit concret la ce interval de timp vor apărea următoarele episoade, cel mai probabil undeva la două săptămâni...Oricum o să vă anunțe subsemnatu` când se va publica primul episod. Toate bune!

PS: Imaginea este poziționată expres cu scopul de a vă motiva să citiți articolul...

1 comentarii:

Mistocareala spunea...

Asteptam episoadele :X ... chiar vreau sa le vad

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker