Ads banner 468x60

.

O chestie de bun simț

De ce pun întrebarea asta? Este o poveste mai lungă, dar voi încerca să fac un rezumat! Acum câteva zile, fiind soare și o vreme destul de călduroasă pentru decembrie, mi-am propus să fac o plimbare de relaxare prin mirificul Vatra Dornei; m-am gândit că dacă avem căldură, parcul ar fi un loc perfect pentru puțină relaxare. Deci, mi-am pus căștile în urechiușe și am plecat cu zâmbetul pe buze. Am coborât de undeva de pe Unirii, cu direcția fixată spre parcul municipal. Bun, zis și făcut. Nu mi-a luat mai mult de 15 minute și am ajuns la intrarea acestuia. Pe aleile principale am avut surprinderea de a descoperi o curățenie nemaîntalnită, nu exista nici un gunoi pe jos, aleia curată, fără frunze, ambalaje sau peturi; oameni destul de mulți, toți cu ochii după vestitele veverițe. Însă cu cât avansam spre interiorul parcului, mai precis partea dinspre izvor, începeau să apară pe ici pe colo tot felul de ambalaje, și nu puține. Pe sub unele bănci puteai vedea conserve goale, doze de bere, peturi sau njpe mii de feluri de ambalaje...Acum mă întreb, câtă minte îți trebuie pentru a arunca gunoaie pe jos, mai ales prin parcul-mândria orașului, în timp ce coșuri de gunoi există din 5 în 5 metri prin tot parcul?? Am impresia că nu mai există respect pentru nimic; știu că tot orașul e plin de gunoaie, dar măcar parcul să fie puțin mai decent...Oricum, voi reveni cu dovezi în câteva zile...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker