Ads banner 468x60

.

Siteul EarnUpload.net plătește în maxim 24 ore

Da, ați citit bine, siteul earnupload.net își plătește utilizatorii în maxim 24 de ore. Sincer, la început am fost puțin sceptic în legătură cu acest site și cu plata pe care ar trebui să o presteze, dar într-un final s-a dovedit că este un site serios; nu putem spune că arată rău, designul fiind destul de reușit, nu foarte încărcat și foarte ușor de folosit. La înregistrare nu ți se cer o sumedenie de date personale, ci doar o adresă de email, o parolă, un nume și adresa de paypal pentru trimiterea sumelor de bani câștigați. Cu toate că siteul este serios, acesta se pare că încă nu este prea cunoscut la noi, din păcate. Cred că merită mult mai mult, având în vedere faptul că se descurcă mult mai bine decât fisierulmeu.ro, principalul site de gen de la noi; și apropo, fisierulmeu.ro nu plătește, iar dacă o face, de obicei durează mult.

Bun, să vă povestesc puțin cum a început aventura mea pe acest site. Pe 5.11.2011 am pus mâna pe patru fișiere cu informații referitoare la noul mers al trenurilor pentru 2012. Cum pe internet nu exista nicăieri astfel de informații, m-am gândit să le uploadez undeva, iar apoi să le ofer spre download în cadrul unui articol pe blog. Zis și făcut: am uploadat fișierele, am scris un articol , am implantat și linkurile de download și gata. În decurs de 26 de zile, articolul a devenit cel mai citit pe blog, având peste 3000 de accesări, iar fișierele au fost downloadate de peste 1040 de ori. Citisem pe siteul lor cum că, după ce treci de 1000 de downloaduri poți trimite o cerere de retragere a banilor (1000 downloaduri = 1 euro). Am făcut și asta, expres pentru a verifica seriozitatea sitului și modul de mișcare al acestuia când vine vorba de a plăti; spun expres deoarece suma de bani pe care am cerut-o spre retragere este aproape nesemnificativă. A doua zi de dimineață, mă loghez pe email pentru a verifica dacă am primit mailul de confirmare al tranzacției. Spre surprinderea mea, era acolo, în eternul Inbox. Fiind dimineață, încă nu îmi venea să cred faptul că un site atât de mic a plătit în termen de 20 de ore; așa că am intrat și pe paypal să verific informația. Ce să vedeți? Suma era acolo, iar detaliile tranzacției iscălite puțin mai jos. Pentru a nu spune cineva că scriu cai verzi pe bloguri, am făcut și un printscreen cu detaliile tranzacției (click pentru a mări imaginea).
Tot ce mai pot spune, este faptul că le urez mult succes în continuare celor ce se ocupă de earnupload.net; dacă se vor ține de treabă și vor continua să plătească așa cum s-a întâmplat în cazul meu, cu siguranță vor ajunge să fie unul dintre siteurile ce se vor bate pentru supremație în Romanică. Deci, per total, RECOMAND.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker