Ads banner 468x60

.

Probleme cu LG KM900 Arena

Acum două zile a sosit. Cât l-am mai așteptat; am avut la dispoziție aceste două zile și noaptea dintre ele pentru a-mi da seama că este un telefon foarte ok, cu toate că nu este un smartphone; meniul multimedia se comportă bine, la fel și meniul 3d, agenda se mișcă impecabil, tastatura querty este chiar drăguță, browserul se mișcă puțin mai greu deoarece a fost setat să funcționeze cât mai ok la atingerea cu degetul, playerul de muzică cred că este un adevărat atuu al telefonului, cameră foto, cameră video, reportofon, radio, serviciu de email încântător, etc. Per total telefonul chiar îmi place. Să nu mai vorbesc de cei 8GB memorie internă de care mă bucur la cel mai înalt nivel. Practic, tot telefonul este conceput într-un mod cât mai simplu, cu toate că realizează o mulțime de lucruri.

Dar nu asta vroiam să arăt prin acest articol, ci să semnalez o problemă. Acum vreo 20 de ore am conectat căștile pentru a asculta muzică în drum spre liceu. Problema este că atunci când le-am decuplat de la telefon, acesta îmi afișează în continuare deasupra meniului principal faptul că, căștile sunt conectate în continuare. Nu ar fi o problemă, dar faptul că nu se poate asculta muzică la difuzor și nu se poate realiza o convorbire vocală chiar mă deranjează.

Acum vine și întrebarea: Care știe cum să fac ca telefonul să revină la normal? Când pun căștile să funcționeze ca atare, iar când nu să pot asculta muzică și vorbi la telefon normal...Heeelp!!!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Incearca sa ii faci un update la soft dar fii atent cand il faci sa nu il deconectezi din usb dupa ce incepe si sa fie conectat la un usb care iese direct din placa de baza,nu cele de pe panoul din fata.
Un sfat,altceva nu am idee,dar eu asa faceam si fac cand am probleme de genu asta cu telu ;)
Bafta

Anonim spunea...

nu e nevoie de nici un update. am avut si eu un KM900 ARENA. doar de poze eram multumit si de formatul DivX al clipurilor filmate

Trimiteți un comentariu

 

Statistici

Free Page Rank Tool Alexa Traffic Rank Checker